DAG 6

Hallo allemaal!

Nog maar een dag te gaan.. Wat gaat de tijd toch snel! Vanochtend begonnen we de dag met een miniontbijt: iedereen mocht in de grote tent een heerlijke pannenkoek halen! Deze pannenkoeken waren gemaakt door Dennis van der Klaauw en zijn vriendenclub en mede mogelijk gemaakt door Pure Uden en De Koekenbakkers. Beide groepen zijn vandaag naar het dorp geweest om film te kijken in de Sleutel. Vanochtend hadden we voor de onderbouw op het kamp een buikschuifbaan die gesponsord was door Arnoud van Os. Omdat het in de ochtend wat koud was hebben we de baan gebruikt als springkussen, maar gelukkig mocht dat de pret niet drukken! Voor de bovenbouw hadden we weer het jaarlijkse zeepzitvoetbaltoernooi, ook dit was weer een succes! Groepje 18 gefeliciteerd met de overwinning! Ook willen wij groepje 6 nogmaals feliciteren met het winnen van de gouden bezem, jullie hebben super goed je best gedaan om het veld er zo mooi mogelijk uit te laten zien!

Deze dag is mede mogelijk gemaakt door een aantal mensen die wij graag zouden willen bedanken:

• Dennis van der Klaauw en zijn vriendenclub voor het maken van de heerlijke pannenkoeken.
  • De Koekenbakkers voor het maken van het beslag.
  • Arnoud van Os voor het sponsoren van de buikschuifbaan.
  • Toernooi Mennus voor het sponsoren van de flesjes AA die we gedronken hebben tijdens de film.
  • De Sleutel voor het beschikbaar stellen van hun zaal voor de film en het bakken van de heerlijke frietjes en frikadellen.

Kleine wijziging in het verkeersplan
Er zal morgen een kleine wijziging zijn in het verkeersplan: de ingang is niet waar jullie gewend zijn, maar één slag verder. Zo kan onze TD zich op een veilige manier bezighouden met het opruimen van de pallets. Er zal genoeg leiding langs de weg staan om dit in goede banen te leiden.

Flesseninzameling
Misschien wisten jullie het nog niet, maar ook dit jaar hebben we weer een flesseninzameling. Het aantal flessen dat we tot nu toe hebben ontvangen, valt ons wat tegen. Daarom willen wij jullie nogmaals vragen alle flessen die je thuis hebt, bij ons in te leveren! Je kan ze inleveren bij ons inzamelpunt.

En dan morgen…
Morgen is alweer de laatste dag van KVW 2018. Om 09.00 worden jullie weer op onze savanne verwacht met spulletjes voor de rommelmarkt. Wij willen nadrukkelijk vragen om alleen spullen aan je kinderen mee te geven waar je écht nog iets mee kan. We hebben namelijk al veel spullen op te ruimen doordat we alle pallets moeten afvoeren. Om 12.30 uur dan gaan de hekken open voor de rommelmarkt. Om 13.00 uur begint het eieren gooien. Wisten jullie al dat er dit jaar maar liefst 21 mensen achter het eierrek staan!? Om 15.00 uur is de rommelmarkt en het eieren gooien afgelopen. Dan zijn jullie om 19.30 uur allemaal weer welkom om de week knallend af te sluiten! Helaas mogen we morgen het kampvuur niet ontsteken, maar dat mag de pret niet drukken: we gaan er een topavond van maken! Heel belangrijk! Tijdens de bonte avond zullen wij chips en nootjes verkopen in de grote tent. Lekkernijen van thuis zijn daarom niet toegestaan!

Dan nog even het standaardlijstje met handige spullen:

• Een flesje drinken (of meer). Lege flesjes kunnen wij op het kamp of bij een post opnieuw vullen met ranja of water.
  • Petje
  • Lunchpakketje
  • Zonnebrand

We zien jullie graag morgen om 09.00 op ons safaripark!

Groetjes,
Alle vrijwilligers van KVW Lith

KVW 2018, dag 6 (vrijdag 10 augustus)