DAG 3

Hallo allemaal!

Een warme derde dag zit erop. In de ochtend is de onderbouw naar het dorp gelopen voor het gekleurde sokkenspel. Vanuit het dorp zijn zij naar tennisvereniging de Velmer gegaan om te gaan tennissen. De bovenbouw is in de ochtend naar de Velmer gegaan. In de middag was er waterpret met de brandweer en heeft iedereen verkoeling gevonden onder de sproeiers van brandweer Lith.

Verkeersplan
Helaas merken we dat er ouders zijn die zich niet aan het verkeersplan houden. Voor de veiligheid van alle kinderen willen wij nogmaals benadrukken om je je echt aan het verkeersplan te houden, zodat alle kinderen veilig op het kamp of thuis aankomen. We willen aan de ouders op de fiets vragen of zij wat verder de rijplaten op willen lopen. Hierdoor is de weg vrij voor de auto’s die over de Kesselsegraaf moeten rijden.

En dan morgen…
Morgen gaan we weer naar Hemelrijk. We verwachten alle kinderen om 09.00 uur op het veld. Rond 09.15 uur zullen de bussen vertrekken. Om 16.00 uur mogen alle kinderen weer opgehaald worden. We gaan bij Hemelrijk NIET zwemmen! Wel mogen alle kinderen wat centjes meenemen (wij raden maximaal €5,- per kind aan).

Dan nog even het standaardlijstje met handige spullen:

• Een flesje drinken (of meer). Lege flesjes kunnen wij op het kamp of bij een post opnieuw vullen met ranja of water.
  • Petje
  • Lunchpakketje
  • Zonnebrand

Alvast belangrijk:
In samenspraak met de brandweer hebben wij besloten om zaterdag geen kampvuur te ontsteken vanwege de aanhoudende droogte. Dit houdt in dat wij alle pallets en spullen moeten gaan afvoeren naar de milieustraat. Mocht je nog stookhout willen hebben, help ons dan uit de brand en kom zaterdag of zondag wat pallets ophalen! Meer informatie hierover volgt in de nieuwsbrief van vrijdag!

We zien jullie graag morgen om 09.00 op ons safaripark!

Groetjes,
Alle vrijwilligers van KVW Lith

KVW 2018, dag 3 (dinsdag 7 augustus)