DAG 2

Hallo allemaal!

Dag 2 is alweer ten einde. Zoals ieder jaar stond de maandag in het teken van hutten bouwen en de speurtocht lopen. Ondanks de warmte, hebben de kinderen het toch voor elkaar gekregen om twintig prachtige hutten op onze savanne neer te zetten. Gelukkig konden de kinderen wel wat verkoeling vinden in het zwembad en kregen ze een ijsje gesponsord door Ketels Eierhandel. Tijdens het lopen van de speurtocht, hebben de kinderen ook het verzamelspel gespeeld. Ze gingen langs de deuren om verschillende attributen te halen, zoals o.a. een naaktslak, een ei en een entertoets van een toetsenbord.

In de avond hadden we de jaarlijkse disco op het programma staan. Alle kinderen hadden hun beste beentje voorgezet om er mooi uit te zien en hun beste dansmoves te showen bij DJ Dirk. We hadden 3 winnaars, 2 waren er het mooist verkleed en één kon er het beste dansen. Zij mochten een ritje maken in een Porsche.

Al met al hebben we weer een top dag gehad!

En dan morgen…
Wellicht hebben jullie het al op het bord gelezen of van jullie kinderen gehoord, maar morgen stoppen we om 15.00 uur vanwege het warme weer! Ook is het dit jaar niet verplicht om met de fiets te komen!! Nogmaals de vraag om dit op de klassenapps te delen, om te voorkomen dat er om 15.00 uur kinderen op het kamp achterblijven.

Morgen gaan we naar tennisvereniging de Velmer om een balletje te slaan. Geen zorgen, ook daar zal er gezorgd worden voor wat te drinken, wat lekkers en een sproeier. De onderbouw gaat in de ochtend het gekleurde sokkenspel spelen in het dorp en in de middag naar de Velmer. De bovenbouw gaat in de ochtend naar de Velmer en in de middag oefenen voor de bonte avond en vrij spelen met water. De brandweer zal in de middag weer zorgen voor heel veel verfrissing.

Dan nog even het standaardlijstje met handige spullen:

• Een flesje drinken (of meer). Lege flesjes kunnen wij op het kamp of bij een post opnieuw vullen met ranja of water.
  • Petje
  • Lunchpakketje
  • Zonnebrand

We zien jullie graag morgen om 09.00 op ons safaripark!
Groetjes,
Alle vrijwilligers van KVW Lith

KVW 2018, dag 2 (maandag 6 augustus)