DAG 1

Hallo allemaal!
KVW 2019 is begonnen!! Vanochtend zijn we na het praatje van wethouder Thijs van Kessel onze wereldreis begonnen in Frankrijk. Nadat alle ouders naar huis waren, hebben we de groepjes bekend gemaakt. Daarna zijn we begonnen met het programma en hebben we de pretspelen gespeeld. Gelukkig waren veel spelletjes met water en was er voldoende verkoeling. We zien dat er veel kinderen zonder schoeisel op het veld lopen, dit is echt niet de bedoeling! We snappen wel dat het niet fijn is om na het zwembad je schoenen aan te doen, daarom is het misschien fijn om een paar slippers mee te nemen. We hebben de dag afgesloten met een leidingspel in het zwembad. Het was een leuke eerste dag!!

En dan morgen…
Morgen gaan we hutten bouwen! De onderbouw gaat in de ochtend een speurtocht lopen en in de middag hutten bouwen. De bovenbouw gaat in de ochtend hutten bouwen en in de middag de speurtocht lopen. Zorg allemaal voor fijne schoenen waar je een stukje mee kan wandelen! Wat je verder niet mag vergeten:

• Een flesje drinken (of meer). Lege flesjes kunnen wij op het kamp of bij een post opnieuw vullen met ranja of water.
  • Parasols/zeilen/kleden/oude gordijnen/dekens, zodat er schaduw gemaakt kan worden bij de hutjes.
  • Petje
  • Lunchpakketje
  • Zonnebrand
  • Slippers
  • Extra kleding om aan te doen als je uit het zwembad komt.

Alvast belangrijk:
Morgenavond hebben we weer een disco. Het thema is MET KVW OP WERELDREIS. Chips en frisdrank kost €0,50. Ranja is gratis.

We zien jullie graag morgen weer om 09.00 uur.
Groetjes,
Alle vrijwilligers van KVW Lith

KVW 2019, dag 1 (zondag 4 augustus)