Lieve papa’s, mama’s, opa’s, oma’s, vrienden, kennissen, sponsoren & zo kunnen we nog wel even doorgaan,

Ook dit jaar doen wij weer mee met de Rabobank Club Support (voorheen Rabobank Clubkas Campagne) met als doel:
‘Onze spellencommissie zorgt ervoor dat de kinderen zich kunnen vermaken tijdens de week. Hiervoor maken zij spellen en daarvoor hebben zij nieuwe spullen/attributen nodig. Ons bestedingsdoel is dan ook: nieuwe spellen/attributen aanschaffen om de week nog leuker te maken’!!

Hierbij kunnen wij jullie stem goed gebruiken! Iedereen die lid is van de Rabobank Oss Bernheze heeft een stemcode gekregen. Met de stemcode kan je vijf stemmen uitbrengen op jouw favoriete clubs, maximaal twee stemmen per club.

Vanaf vandaag tot en met 11 oktober kan je stemmen, kunnen wij op jullie stem rekenen??
Heel erg bedankt namens alle kinderen en vrijwilligers van KVW Lith!

Rabobank Club Support