DAG 1, zondag 5 augustus

Hallo allemaal!

Eindelijk is het dan zo ver! KVW 2018 is begonnen! Vanochtend hebben we afgetrapt met de opening, het toneelstukje en het dansje. Nadat de ouders naar huis zijn gegaan, zijn we begonnen met het programma. De groepjes zijn bekend gemaakt en alle kinderen hebben kennis gemaakt met hun leiding en groepsgenootjes. In de middag hebben we de pretspelen gedaan. Vanwege het warme weer heeft de spellencommissie de spelletjes wat aangepast en van sommige spellen waterspellen gemaakt. We hebben genoten van de eerste dag!

En dan morgen…
Morgen gaan we hutten bouwen! De bovenbouw zal in de ochtend hutten bouwen en de onderbouw in de middag. In de ochtend zal de onderbouw een speurtocht lopen in het dorp en in de middag de bovenbouw. Wat je echt niet mag vergeten:

• Een flesje drinken (of meer). Lege flesjes kunnen wij op het kamp of bij een post opnieuw vullen met ranja of water.
  • Parasols/zeilen/kleden/oude gordijnen/dekens, zodat er veel schaduw gemaakt kan worden bij de hutjes.
  • Petje
  • Lunchpakketje
  • Zonnebrand

Alvast belangrijk:
In het boekje dat alle kinderen meegekregen hebben, staat dat ze dinsdag hun fiets moeten meenemen. DIT HOEFT DIT JAAR NIET. Het programma is dit jaar een beetje anders dan dat jullie gewend zijn, omdat we dinsdag naar tennisvereniging De Velmer gaan. Dit betekent dat de film verplaatst is naar vrijdag en hier zullen we lopend naartoe gaan.

Ook is er een mogelijkheid dat we een van de dagen eerder zullen stoppen vanwege het warme weer. Dit zullen wij tijdig laten weten via facebook, de site en de nieuwsbrief. Omdat wij weten dat er veel klassenapps zijn, willen wij jullie vragen om programmawijzigingen met elkaar te delen.

We zien jullie graag morgen om 09.00 op ons safaripark!
Groetjes,
Alle vrijwilligers van KVW Lith

KVW 2018, dag 1 (zondag 5 augustus)